1. Poți efectua tranzacții doar prin metode de plată înregistrate pe numele tău și emise în România

Conform Termenilor și Condițiilor care guvernează site-ul nostru, este interzisă folosirea metodelor de plată care nu aparțin titularului de cont. Nu vei putea efectua depuneri cu cardul soțului/soției, prietenului, etc...

De asemenea, nu vei putea efectua tranzacții printr-un card emis în altă țară.

2. Ai introdus greșit datele cardului.

În momentul în care introduci datele cardului asigură-te că le-ai scris corect: numele complet, codul CVV2 (cele 3 cifre de pe spatele cardului) și data de expirare a cardului. În cazul în care ai introdus greșit oricare din aceste date, este necesar să iei legătura cu departamentu Servicii Clienți. Ei te vor ajuta cu actualizarea datelor.

3. Codul 3D SECURE

Pentru ca depunerea să fie efectuată cu succes este necesar să introduci codul 3D SECURE pe care îl primești prin sms din bartea băncii emitente a cardului. Dacă nu primești acest cod îți sugerăm să iei legătura cu banca pentru activarea acestui serviciu.

4. Tranzacția este respinsă de către bancă

În acest caz, te sfătuim să contactezi banca și să te asiguri că nu există restricții legate de folosirea cardului (este posibil ca opțiunea de plată pe internet să nu fie activată).

Îți reamintim că Maxbet.ro îți pune la dispoziție și alte metode de depunere, precum Paysafe Card, Skrill, Neteller, Transfer Bancar,  Agențiile Smith&Smith sau agențiile stradale MaxBet din București.

5. Nu te aflii pe teritoriul României

Conform T&C este interzisă folosirea site-ului în afara țării. Din acest motiv, nu vei efectua tranzacții în contul de jucător dacă nu te aflii în România.

Dacă ai nevoie de informații suplimentare, scrie-ne la adresa de email [email protected] sau utilizează formularul de contact.

Ai găsit răspunsul căutat?