Procesul de validare a contului de jucător presupune trimiterea unei fotografii a actului de identitate la adresa de email [email protected] Poți afla mai multe detalii despre procesul de verificare aici.

Pentru ca verificarea să fie realizată cu succes este necesar să respecți următoarele condiții:

1. Documentul trimis trebuie să fie unul dintre următoarele

  • Buletin;
  • Pașaport;
  • Permis de conducere;
  • Permis de ședere temporară.

Atenție!!! Indiferent de documentul pe care alegi să îl trimiți, acesta trebuie să fie emis în România. Nu aprobăm documentele emise în țări străine.


2. Este obligatoriu ca documentul să conțină

  • Poză;
  • Numele complet;
  • Data nașterii;
  • Data expirării documentului.


3. Fotografia documentului trebuie să îndeplinească următoarele crieterii

  • Să fie lizibilă, clară (îți recomandăm să nu folosești blițul, întrucât acesta poate acoperi unele dintre datele necesare);
  • Să cuprindă documentul în întregime (documentul să nu fie împăturit în momentul fotografierii și toate cele patru colțuri să fie vizibile);
  • Să fie salvată în format jpeg, pdf sau tiff.

Atenție!!! În cazul în care nu ai un aparat de fotografiat sau un telefon cu cameră foto, poți scana documentul. Copiile xerox NU sunt acceptate!

De reținut! Documentul trimis pentru verificare trebuie să aparțină titularului contului. În cazul în care există suspiciuni că documentul nu îți aparține sau dacă acesta nu îndeplinește condițiile enumerate mai sus, ți se vor solicita documente adiționale.

Ai găsit răspunsul căutat?